|
Педагогічний досвід
|
Гасан З.П., вихователь, "Дивовижний світ навколо нас"
Посібник містить матеріал для сенсорного розвитку дітей з особливими потребами. Представлено різні форми роботи для розвитку зорового сприймання та корекції його порушень: формування уявлень про колір, форму, величину предметів.
|
Войко С.В., вихователь, "Естетичне виховання дошкільника - складова гармонійного розвитку дитини"
Войко С.В. ділиться досвідом про те, як за допомогою казки виховувати у дошкільника найкращі людські якості: доброту, людяність, співчуття, упевненість у собі. Запропоновані ігри з піском, вправи, казкові сюжети, які сприятимуть розвитку дрібної моторики, координації рухів, фантазії, мовлення, уваги.
|
|
|
Котенко Т.П., вихователь, "Формування здібностей до наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку засобами казки"
Посібник містить матеріал для художньо-мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку засобами наочного моделювання під час роботи з казкою.
|
Башкатова Н.О., практичний психолог, "Методичні рекомендації щодо використання темної сенсорної кімнати у дошкільному закладі компенсуючого типу"
У посібнику представлені рекомендації щодо використання інтерактивного середовища сенсорної кімнати для дітей старшого та середнього дошкільного віку та дітей хворих на ДЦП з метою розвитку їх пізнавальних процесів.
|
|
|
Павленко В.О., вихователь, "Логіко-математичний розвиток дітей в умовах сучасного ДНЗ"
У посібнику запропоновано різні форми роботи з дошкільниками по формуванню в них логіко-математичних знань: розвиваючі ігри В.В. Воскобовича, Б.П. Нікітіна, Дьєнеша, Кюїзенера; дидактичні ігри, ігри-головоломки, лабіринти, ребуси; цікаві завдання, вправи.
|
|
Календар
« أبريل 2024 » | إث | ث | أر | خ | ج | س | أح | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Цікаві сайти для Вас і Ваших дітей
Статистика
المتواجدون الآن: 1 زوار: 1 مستخدمين: 0
|
| | |