Гасан З.П., вихователь, "Дивовижний світ навколо нас" Посібник містить матеріал для сенсорного розвитку дітей з особливими потребами. Представлено різні форми роботи для розвитку зорового сприймання та корекції його порушень: формування уявлень про колір, форму, величину предметів. |
Войко С.В., вихователь, "Естетичне виховання дошкільника - складова гармонійного розвитку дитини" Войко С.В. ділиться досвідом про те, як за допомогою казки виховувати у дошкільника найкращі людські якості: доброту, людяність, співчуття, упевненість у собі. Запропоновані ігри з піском, вправи, казкові сюжети, які сприятимуть розвитку дрібної моторики, координації рухів, фантазії, мовлення, уваги. |
Котенко Т.П., вихователь, "Формування здібностей до наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку засобами казки" Посібник містить матеріал для художньо-мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку засобами наочного моделювання під час роботи з казкою. |
Башкатова Н.О., практичний психолог, "Методичні рекомендації щодо використання темної сенсорної кімнати у дошкільному закладі компенсуючого типу" У посібнику представлені рекомендації щодо використання інтерактивного середовища сенсорної кімнати для дітей старшого та середнього дошкільного віку та дітей хворих на ДЦП з метою розвитку їх пізнавальних процесів. |
Павленко В.О., вихователь, "Логіко-математичний розвиток дітей в умовах сучасного ДНЗ" У посібнику запропоновано різні форми роботи з дошкільниками по формуванню в них логіко-математичних знань: розвиваючі ігри В.В. Воскобовича, Б.П. Нікітіна, Дьєнеша, Кюїзенера; дидактичні ігри, ігри-головоломки, лабіринти, ребуси; цікаві завдання, вправи. |